Helt ledig helg!

Tentan är skriven och jag har en helt ledig helg framför mig!! När man pluggar är man ju sällan helt ledig, man känner alltid att man borde plugga och läsa mer för att verkligen ligga i fas. Men i helgen är vi mittemellan två kurser och då känner man sig faktiskt ledig på riktigt! 

Igår var vi ute och firade att tentan var över och efter denna vecka kändes det verkligen välbehövligt att fira! För vilken vecka det har varit, tidiga morgnar och sena kvällar med plugg och såklart några timmar i stallet varje dag. Donna har fått ta det lite lugnt nu i veckan men Sillen hade ju sin lugna vecka förra veckan så honom har jag ridit som vanligt. Nu är tentan i alla fall skriven och det känns så skönt!

Imorse sov jag nästan till 10, vet inte när jag senast gick upp efter kl 6 så det var välbehövligt med lite sovmorgon! Nu har jag förflyttat mig till soffan och ligger och äter lyxfrullle samtidigt som jag kollar på Nyhetsmorgon. Idag väntar en lugn dag, ska strax åka till stallet där jag ska träna Sillen och Donna och sen tänkte jag pyssla lite extra med hästarna och bara njuta av att vars i stallet. Sillens man är i stort behov av frisering så det ska jag också ta tag i. Senare ikväll kommer mamma, Frida och Vidde hit och äter middag! 





Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: