Fantastiska dagar hos Izabella!

Hej på er! Hoppas att allt är bra med er, med mig är det i alla fall toppen! Jag har ju varit på Stav och gått med Izabella i två dagar vilket har varit fantastiskt inspirerade. Jag är verkligen glad att jag har fått chansen och gå med och lära mig av henne. Vi har hunnit titta på många olika hästar och Bella har verkligen tagit sig tid att förklara och berätta för mig vilket jag är så glad för. 

Efter dessa dagar känner jag verkligen att jag har valt rätt utbildning. Izabellas jobb verkar så himla roligt och jag ser verkligen fram mot att kunna ha ett liknade jobb om några år. Jag får verkligen känslan av att veterinäryrket är ett jobb man inte tröttnar på eftersom man hela tiden möter nya utmaningar i varje ny patient. Dessutom verkar det vara en väldigt härlig teamkänsla på kliniken. Alla var verkligen välkomnande och det gjorde det ju ännu roligare att vara där. 


Nu känner jag bara att jag vill lära mig allt jag bara kan så jag gick upp tidigt imorse och satte mig och pluggade. Detta är dock inte det vi läser om i skolan just nu men jag tror att det är jättebra att läsa lite om det som jag har pratat med Izabella, då har jag något att hänga upp det på och då är det lätt och roligt att lära sig! 


Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: