Älskade måndag

Hej på er! 
Jag har haft en jättebra dag och jag hoppas att ni också har det! Började morgon på gymmet där jag sprang 7 km och efter det var jag i skolan till kl 14 och på eftermiddagen var jag i stallet och red Sillen. Det stod en stege i ena hörnet i ridhuset och det tyckte Sillen var väldigt konstigt så han var lite spänd och het i början men efter en stund blev han riktigt fin. Jag fokuserade mest på galoppen idag eftersom att traven har fungerat så bra den senaste tiden. I slutet av dagens pass kändes han väldigt fin och reglerbar så jag hoppas att jag får till den känslan imorgon för då ska vi åka till Segersta och rida program för Gustaf Svalling! Int I är det som gäller!


Nu på kvällen har jag suttit och pluggat lite och det tänkte jag fortsätta med ett tag till. Efter mina praktikdagar på Stav känner jag mig mer motiverad än någonsin att plugga och jag har aldrig varit så säker på att jag har valt helt rätt utbildning. Det ska bli så kul att få jobba spm veterinär om några år! 





Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: