Stressig vecka

Hej på er! 
Denna vecka är det verkligen fullt upp kan jag lova! Vi har haft ganska mycket i skolan med obligatoriska redovisningar och dugga och vi har även gått lite längre dagar än vad vi brukar. Men när man har mycket att göra är det bara att bita ihop och kämpa på och tänka på att hårt arbete leder till att man når sina mål!

Detta citat fick mig att orka gå till gymmet igår morse istället för att ligga kvar i sängen! 

Idag är jag i alla fall ledig på förmiddagen och sen i eftermiddag när jag slutat skolan ska jag träna för Jeanna. Emila som håller på med filmprojektet som jag skrev om tidigare ska följa med mig till stallet och filma min vardag där, ska verkligen bli spännande att se resultatet när filmen blir klar. Vi ska ju tävla kür i Södertälje nästa helg så det blir nog lite programdelar och sen ska vi trampa honom lite när jag sitter på och Jeanna går med från marken. 

Efter att jag tränat med Sillen ska jag rida Donna. Hon börjar kännas riktigt fin och det känns som att hon börjar få mer och mer förtroende för mig. Hon är ju ett väldigt känsligt sto som lätt spänner till men igår hade jag henne verkligen med mig även fast det hände massa saker som lät ganska mycket utanför ridhuset, så det var ju toppen. Jag vet inte om jag har skrivit det här men planen är faktiskt att jag och Donna ska åka ut och tävla tillsammans i vår, kommer bli väldigt spännande och jag är glad att jag får det förtroendet av Gabbi. 

Första tävlingen blir förmodligen i slutet av mars, spännande! 





Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: