Lyckad debut med Donna!

Nu när jag har känt mig lite nere i och med Sillens skada har bloggen blivit lite blortglömd och jag kom på att jag inte ens har skrivit om tävlingen med Donna. 

Vi var ju i Vällingby och red första tävlingen för två veckor sen och hon skötte sig faktiskt jättebra! Hon är ju som jag har skrivit tidigare lite nervös av sig så vi var lite osäkra på hur hon skulle reagera när hon kom ut på en tävling men hon skötte sig verkligen över förväntan och placerade sig i båda klasserna, så kul! Jag tror hon kommer bli en jättebra tävlingshäst för det kändes som att hon blev extra uppmärksam och tydde sig till mig när det var något hon blev osäker på. Jag är verkligen stolt över henne och nu tränar vi vidare här hemma och det känns som att hon utvecklas väldigt fort. Nästa helg är planen att debutera LA och sen hinner vi förhoppningsvis med någon MSV C innan sommaren. Det är verkligen kul att jag har henne att rida och träna nu när Sillen bara får skritta. 

Alwa och William var med på tävlingen, vilka supergrooms! 


Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: