Härlig helg

Hej på er!
Hoppas att ni har haft en bra helg, det har i alla fall jag haft. Min helg har varit ganska lugn vilket har varit skönt eftersom jag hade en väldigt fullspäckad helg förra veckan. I fredags var jag i alla fall hemma på Värmdö och åt middag med familjen men i övrigt har jag mest tagit det lungt. Sillen har gått hårt hela veckan så han har också haft en lugn helg men vi har varit ute och gått i skogen både igår och idag och han har blivit lite extra ompysslad med massage och frisering av man, svans och hovskägg, så nu är snyggare än aldrig förr och redo för en ny vecka med träning.
 
Förutom att hänga i stallet har jag varit ganska duktig och pluggat en hel del. Nu har jag sammanfattat alla bakterier vi ska kunna, så nu är det bara en sak kvar - att lära mig dem och det är några stycken kan jag lova er! Som tur är det väldigt kul och intressant så det ska nog gå bra.
 
Imorgon börjar min vecka med en lång dag. Jag och Amanda ska vara på gymmet när det öppnar kl 7 och sen går jag i skolan mellan 9 och 17. Efter det ska jag åka till stallet och rida Sillen och räkna matte med William. William är Gabbis som och jag brukar räkna matte med honom ungefär en dag i veckan, det är jättekul och verkligen ett perfekt extrajobb. Det blir alltså en ganska lång dag imorgon men allt jag ska göra är sånt som jag tycker är kul så det blir nog en riktigt bra dag!



 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: