Fotodag på Herfsta

Hej på er!
Hoppas allt är bra med er! Jag har suttit och pluggat hela eftermiddagen men nu tog jag en lite paus för att lyssna på ridpodden där Minna Telde pratar om lösgjordhet. Nu är jag väldigt ridsugen och jag längtar till imorgon när jag får rida igen! Sillen fick en vilodag idag och jag var i stallet innan skolan och tog hand om honom och gick en sväng. Det passade bra att ta honom på morgonen eftersom jag sov hos Alwa inatt och så fick jag en eftermiddag till att plugga.
 
Igår red vi däremot ett dressyrpass och Linn som precis har börjat jobba  på Herfsta var snäll och fotade oss. Vi red på utebanan och Sillen kändes väldigt positiv och glad. Det blev väldigt fina bilder och så fort jag får dem kommer ni såklart få se alla men här kommer i alla fall ett litet smakprov!




 
 


Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: