Magisk känsla

Att rida är ju allt annat än lätt men ibland, när man lyckas få allt att stämma på en och samma gång är det verkligen som att dansa fram tillsammans med sin bästa vän. Idag hade jag och Sillen en riktigt bra dag där vi verkligen lyckades få fram den där magiska känslan som gör att man bara sitter och ler och knappt kan sluta rida. 

Vi gjorde egentligen inga avancerade rörelser men vi lekte med Sillens fantastiska trav och gjorde väldigt mycket tempoväxlingar. Vi använde verkligen hela traven, allt från passage till ökad trav och Sillen blev så himla fin. Jag tror aldrig jag har känt att jag har haft så bra koll på honom, han var så himla lydig både framåt och tillbaka och ja, jag vet inte vad jag ska säga mer än att han var fantastisk. Det blev lite av ett styrke pass för honom så jag jobbade ingen samling i galoppen utan lät honom bara galoppera några varv innan jag travade av honom.

Jag hoppas verkligen att Sillen förstår hur mycket jag älskar honom, världsbäst är vad är!!! 




Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: