Guldstjärna till Sillen!

Igår fick Sillen åka till ridhuset och han var så fin och duktig, han får helt klart en guldstjärna! Det som gjorde att han kändes så fin var att han var så otroligt pigg och verkade tycka att det var hur kul som helst! Redan när jag skrittade kände jag att han helst ville komma igång i trav och när han väl fick trava bjöd han på superbra! Han svarade för små signaler och gav verkligen en härlig känsla! Jag testade även att sitta lite i traven och när jag gjorde halvhater för att han inte skulle trava på allt för mycket tog Sillen det så rätt och samlade upp sig jättefint! Han får ju dock inte gå i så mycket samling så det blev bara några steg men det var verkligen en härlig känsla! När det går bra att rida känner man sig hur pigg som helst även fast man inte kommer in från stallet före kl 23 på kvällen. Ett bra ridpass ger verkligen energi!

Innan Sillen reds fick han även massage av mamma. Hon har verkligen lärt sig hur mycket som helst på sin kurs så det är ju verkligen superbra! 




Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: