Sista passet hemma innan Falsterbo avklarat

Ja nu har jag och Sillen gjort vårt sista dressyrpass hemma innan det är dags för Falsterbo. Idag är jag nämligen pratat med Jeanna som är i Aachen och tävlar och hon kommer hem på måndag natt så på tisdag åker jag till henne och så tränar vi några dagar innan vi åker vidare mot Falsterbo! Fram tills att vi åker ska jag låta Sillen vila och gå och njuta i hagen, då hoppas jag att han är taggad och sugen på träning. Han kändes förresten väldigt fin idag, jag fick jobba lite med att få in vänsterbogen men det var inget stort problem. Byten satt väldigt bra och jag hade ett bra flyt i traven! Jag avslutade med att skritta en sväng ute.
 
 
 
Eftersom jag skrev om Oki i förra inlägget måste jag ju berätta hur det gick på tävlingen idag! Oki hade varit superfin och de fick 66%, vilket innebär att de nu har kvalat till SM! Stort grattis till Frida och fina Oki!
 
 


Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: