Njuter av livet

Just nu känns allt så bra! Jag har börjat packa inför dagarna hos Jeanna och Falsterbo och det har nog aldrig varit så himla kul att packa. Jag är så glad över att få rida i Falsterbo så det känns hur kul som helst att packa.
 
Sillen verkar också nöjd med livet. Han har vilat i två dagar och har då spenderat större delen av dagen i sin stora fina gräshage. När han har kommit in har jag haft lite spa för honom, friserat hovskägg, masserat honom, ryktat väldigt noga och så har han fått ha värmesäcken på ryggen. Sen har jag även gått en sväng med honom och han har fått beta klöver nere vid ängen, Sillen älskar verkligen klöver.
 
En sak som Sillen däremot inte älskar är att dricka ur badkar. Vi har nämligen badkar i hagen nu på sommaren och den senaste tiden har Sillen varit väldigt törstig när han kommit in även fast han har vatten i hagen. Idag försökte jag verkligen visa honom vattnet och då märkte jag att han inte ville gå nära badkaret. När jag hämtade hans röda hink som han har druckit ur förut så drack han direkt, så nu har Sillen en egen lite hink att dricka ur i hagen.
 
 


Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: