9 januari 2013

Cilantro:
Det verkar som att det har vänt! (peppar peppar) Nej men idag var han faktiskt en annan häst och jag tror verkligen att det har att göra med att jag satt bättre. Fokus idag låg ändå mest på grunder eftersom de senaste dagarna har varit som de varit. Jag började med att rida framåt i både trav och galopp och sen gjorde jag hur många övergångar som helst och undertiden skulle han tänka framåt och det gick hur bra som helst. Han lyssnade på mig direkt och jag är verkligen så nöjd! Känns som att jag verkligen har lyckads lösa ett problem och det känner jag mig stolt över. Hoppas nu att det håller i sig! Jag avslutade även med några skänkelvikningar och öppnor vilket också gick bra!
 
Gandalf:
Eftersom vägarna antigen är hårda eller isiga blev det även idag en skrittur för Gandalfs del. Han kändes lite spänd i början men sen slappnade han av.
 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh, vad söt Sillen är!:*<3

2013-01-15 @ 20:05:48
URL: http://carreve.blogg.se

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: