Fina hästar!

Åh vad härligt det är att sommaren verkar vara här! Nu är det bara lite mer än två veckor och sen är det äntligen sommarlov! Dock är det väldigt mycket i skolan ända in i det sista, så jag längtar verkligen tills det är dags för avslutning.

Hästarna går väldigt bra just nu, vilket är så kul! Gandalf vilade idag efter att ha gått dressyr i två dagar. Han har varit väldigt fin och det har känts som att jag har haft väldigt bra kontroll på honom. Jag har även ridit igenom LA:P1 och det har gått jättebra! Oki var jag precis ute och red och han gick väldigt bra. Jag älskar verkligen att rida honom, han ger en otroligt bra känsla och det är så kul. Jag red igenom LA:1 och fick ett riktigt bra flyt så jag är nöjd!

Sist men absolut inte minst har vi ju Sillen, han är ju hos Jeanna för lite träning och tävling och jag fick sms igår där det stod att att han gick jätte, jättebra! Det är ju kul! :D



Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: