Roliga dagar hos Sillen!

Nu är jag hemma efter två dagar hos Jeanna. Det har varit så himla kul och det känns verkligen som att jag har lärt mig massor. Igår tittade jag när Jeanna red Sillen och det var verkligen jättekul, han är verkligen fantstiskt min fina häst! Idag red jag Sillen och det var så himla roligt! Han har verkligen utvecklats sen sist jag red honom och jag älskar verkligen känslan man får på honom! Jag har även pysslat en hel del med honom, så han har såklart haft några lyxiga dagar när jag har varit där! Nästa gång jag träffar honom blir i Falstrbo, ska bli så himla kul och spännade!!

Förutom Sillen har jag även hunnit rida några andra av Jeannas fina hästar! Jag och Jeanna skritta ut på hennes Ston, Liza och Vilja. Jag red Liza och det gick jättebra. Sen red jag även Dan Brown, en superfin 4-åring. Men honom red jag på utebanan och han var jätterolig att rida. Jeanna sa att hon tyckte att det såg jättebra ut, så det var ju jättekul! Sen red jag även Willing and Abel i ridhuset, vilket också gick bra!

När jag kom hem nu på kvällen red jag ut i skogen på Oki, han var glad och kändes fin. Nu får han vila fredag-söndag eftersom jag åker till Dalarna tidigt imorgon.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Varför rider och tävlar Jeanna Silen och inte du??

2012-07-01 @ 00:35:45

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: