Inte riktigt som planerat

Nej planen för den här veckan blir inte riktigt som jag hade tänkte mig, idag har jag nämligen legat i soffan hela dagen med feber och vääldigt ont i halsen... Känns inte riktigt som att det är vad jag har tid med. Jag kände av halsen redan i går, men det dp var det full fart ändå. Började med att jobba från 7-15 och sen åkte jag till stallet och red båda hästarna.

Först ut var oki. Från början kändes han ganska fin men något tjafsig, men efter ganska mycket arbete i galopp blev han verkligen sjukt fin. Jag jobbade med att han skulle gå med lite längre hals och bara vara riktigt mjuk och avslappnad. Han fick gå ganska hårt och jag är verkligen riktigt nöjd med honom.

Sen var det Gandalfs tur. Vi jobbade vidare med det vanliga, samlig i framförallt galoppen, övergångar och skolor. Han var precis som han har varit den senaste tiden jättefin.

Idag skulle jag egentligen ha jobbat samma tider som igår och sen rida dressyr på Oki och skritta ut på Gandalf, men eftersom jag inte riktigt har någon ork blev det inget jobba och mina snälla systrar ska skritta ut med båda hästarna. Själv har jag legat i soffan och sovit och kollat på en Jan Brink film, det gör verkligen att man blir sugen på att åka till stallet och rida och träna, vilket jag hoppas att jag kan göra imorgon.

Föresten fick jag en kommentar av Evelina om att hon ville se nya filmer. Jag ska försöka fixa det så fort som möjligt och även lite nya bilder! :D


Idag får det bli en bild på laget :)


Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: