Man kan inte alltid vara på topp

Träningne med Oki idag var inte den bästa... Oki kändes lite seg och jag red inte lika bra som jag kan. Han gick i ganska öppen form och kom inte ihop sig. Jag försökte att rida mycket lösgörande, mucket omställningar och övergångar. I skritten var han fin, men i traven gick det inte så bra. På slutet red jag lite med graman, men han gick inte helt hundra då heller. Man kan inte alltid vara på topp, och idag var nog verken jag eller Oki på topp. Det är tur att lilla ponnyn är så charmig iaf, älskar verkligen honom, oavsett hur träningen går.

Han var förresten superduktigt att lasts, gick rakt in både dit och hem. Det brukar inte vara några stora problem, men han kan vara lite bråkig ibland.

Imorgon tar jag med mig Oki till ridhuset igen och så får Gandalf vara hemma.


Min lilla sötis idag<3



Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: