Vinst i allsvenskan på Mälaröarna

I söndags var jag och Gandalf och tävlade på Mälaröarnas RK. Det var en jättelyckad dag för hela siggestas lag, eftersom att vi vann lagklassen.

LC:1: Gandlaf blev jättespänd när han kom in i rdhuset och ville inte gå ut i två hörn under hela programmet. Är ändå jättenöjd för han kändes så himla fin på framridningen. Vi fick 61,85% och placerade oss som trea. Med tanke på hur spänd Gandalf var är jag nöjd med den %.

LB:1: Gandalf kändes helt klockren på framridningen, bland de bästa gångerna inne jag har ridit honom. Sen när vi kom in på banan blev han lite spänd igen men det var iallafall bättre den här gången. Vi fick några riktiga missar i galoppen, en felfattning och ett avbrott. Förutom det hade jag nästa bara 7:or med missarana drog ner procenten till 62,76%. Jag är iallafall jättenöjd med Gandalf för missarna var helt mitt fel och då är det lättare att rätta till. i den här klassen kom jag en utanför placering.


Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: