Att kombinera en elitsatning med veterinärstudier

Ni som har följt bloggen ett tag vet att jag har varit med i ett projekt som handlar om att kombinera en elitsatsning samtidigt som man pluggar på hela tid. Emilia som är journalist och har följt mig i min vardag, både i skolan och stallet är nu färdig med sitt arbete så jag tänkte dela med mig av den fina filmen som hon har gjort. Många tror säkert att det är svårt att hinna med att satsa både på studierna och hästarna men jag är övertygad om att det går bara man vill. Dessutom tror jag att det är en väldigt stor fördel att vara duktig på att rida om man som jag vill jobba som hästveterinär. I filmen delar jag med mig av mina tankar kring mitt liv, både hur det ser ut just nu och vad jag har för framtidsdrömmar. Hoppas att ni gillar det!
 




Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack för att du ställde upp! Var verkligen kul att hänga med dig ett par dagar och är supernöjd över slutresultatet :)

2016-03-25 @ 10:50:54
Postat av: Caroline och unghästen Stina

Hittade just hit, och vilken trevlig blogg! Blev lite deppig av filmen dock, 29 och min satsning har inte börjat än, men skam den som ger sig ;)

Givetvis vill man börja elitsatsa så snart man kan, men för mig är det möjligt att börja satsa överhuvudtaget först nu, när allt med jobb och ekonomi är på plats.

Ska bli spännande att fortsätta följa din och Sillens resa, som jag är övertygad om kommer fortsätta, trots detta lilla farthinder till skada!

Svar: Kul att du hittat hit och att du gillar bloggen och vill följa vår resa! Undrade bara lite om vad i filmen som gjorde dig deppig? :)
Julia Söderström

2016-04-03 @ 22:11:24
URL: http://nouw.com/carolinesh%C3%A4stdr%C3%B6m
Postat av: Caroline och unghästen Stina

Jag fick en känsla när jag hade kollat på filmen att det liksom inte är någon idé att satsa om man inte börjar i tid. Och som sagt, jag är 29 och har inte fått tillfälle att ens börja än.

Dock är detta ingen kritik mot dig! Du verkar vara en jättego tjej och det handlar kanske mer om att det gnager lite hos mig att jag inte fått chansen att satsa tidigare. Men skam den som ger sig! Om några år (ehrm, typ 10) kanske vi möts innanför dressyrstaketen? ;)

Svar: Det är aldrig för sent! Allt går om man bara bestämmer sig, det är klart att du ska satsa!
Julia Söderström

2016-04-05 @ 13:24:53
URL: http://nouw.com/carolinesh%C3%A4stdr%C3%B6m
Postat av: Anonym

Superfin och inspirerande film!

2016-04-18 @ 19:00:45

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: