Att inspirera andra

"Jag avundas Julia så enormt mycket. Hon har en motivation som räcker åt 10 människor. Hon är alltid glad och man ser henne alltid med ett leende på läpparna. Att sitta ner och se och lyssna när hon tränar får mig verkligen att inse att motivationen är så enormt viktig för att kunna lyckas. Att vilja bli bättre, att vilja lära sig och att vilja lyckas. Vilken kämparglöd!"

Jag hittade dessa fina ord på Alwas blogg och blev så himla glad när jag läste det! Jag hoppas verkligen att det är fler av er som följer mig här på bloggen som blir inspirerade av min och Sillens resa! 






Kommentarer
Postat av: mia

Du är super duktig!!!
Vill se mer film:)
Vart har du köpt den as snygga iris bayer jackan ?

Svar: Åh tack snälla, vad glad jag blir!
Ska försöka fixa mer film! :)
Jag köpte jackan i en monter i Flyinge när jag var där och tävlade men jag vet faktiskt inte vad affären hette...
Julia Söderström

2015-01-30 @ 10:29:34

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: