Globen slut för i år

Igår varjag och såg GP dressyren med familjen, jättekul verkligen! Även idag har stora delar av dagen spenderats i globen, vilket har varit super. Först på morgon kollade jag faktiskt på hoppningne med Angelica. Det var faktiskt jätteroligt även fast jag typ aldrig hoppar själv. Att jag hade så mysigt sällskap gjorde det såklart ännu bättre. ;) På em var det sedan dags för dressy, världcups kür. Denna gång hade jag sällskap av systrarna, Madde och Stigis. Sjukt fina hästar och man fåt ju verkligen rysningar. Extra kul att svergie placerade sig som både etta och två, Patrik etta och Tinne två. Superkul! Stigis förra häst som nu rids av Minna slutade även på en nionde plats, verkligen kul!

På shopping fronten har det dock inte blivit så mycket, det ända jag har köp är ett svettäcken. Lite tråkigt men samtidigt skönt att ha pengar kvar;) Jag hittade även sjuktfin jack som jag önskar mig i julklapp.


Snygg va? :)


Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: