Sista dagen i Siggesta

I morgon får vi äntligen vårt eget stall. Det kommer bli så himla skönt att äntligen ha hästarna på samma ställe. Oki vilade idag, och Gandalf fick ett sista dressyrpass i siggesta. Red tillsammans med Frida och Isabelle. Först skrittade vi till Eke och tillbaks och sen red vi dressyr i ridhuset. Det gick verkligen SUPER!! Jag tror faktiskt att det är en av de bästa gångerna jag har ridit Gandlaf. Började med att jobba honom i skritten tills han verkligen lossade där. SEn började jag jogga honom och flytta honom lite undan skänkel. Sedan gjorde jag samma sak under nedsittning och sen blev det galopp. Red lite förvänd, vilket gick jättebra. Sen travade jag av. Eftersom att han var så fin red jag inte så länge. Det kändes faktiskt lika bra som när jag red när Nicole ridit innan, och det jag tycker att det såg väldigt bra ut när jag tittade i spegeln. Är supernöjd!!


Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: