Snart tävlingsdags för Donna

Min dag har till största del bestått av tentaplugg och nu är det bra  två dagar kvar till tentan i speciell patologi, ni får gärna hålla tummarna för mig på fredag! ;) 

Idag har jag förutom att plugga såklart varit i stallet. Jeanna red Sillen idag och han såg superfin ut och Jeanna var väldigt nöjd med honom. Det är verkligen kul att se sin egen häst från marken ibland! 

Efter att Jeanna ridit Sillen så red jag Donna. Hon var superfin idag, så avspänd och mjuk. Hon har utvecklats mycket på slutet och jag gillar henne mer och mer. Nu är det mindre än två veckor till vår första tävling tillsammans och det ska bli väldigt spännande! 

Här kommer några bilder som Jaquline tog idag när jag red!




Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: