Full med energi efter lite semester

Hej på er!

Hoppas att allt är bra med er! Jag tog lite sportlov förra veckan och åkte till Italien och åkte skidor med familjen och det har verkligen varit skönt och välbehövligt med semester. Vi har njutit av fantastisk skidåkning i strålande sol (utom sista dagen då det mer eller mindre var snöstorm) och ätit väldigt god italiensk mat. Man stressar ju så mycket för att hinna med allt man vill göra när man är hemma men när man åker iväg på semester är det lättare att släppa vardagsstressen men alla dess krav och måsten och bara leva i nuet. Även fast man får jobba på lite extra både innan man åker och när man kommer hem igen känns det så värt det. Nu är jag full av ny energi och det är nog tur för nu väntar två minst sagt tuffa veckor. Nästa fredag är det nämligen dags att skriva tenta i Speciell Patologi, kursen som vi har läst hela denna termin och det är lite att bita i kan jag lova er. Det är en väldigt rolig och intressant kurs så det gör det ju i alla fall lättare att plugga men hur kul det än är så är det ju alltid stressigt när man närmar sig tenta.

 

Förutom att plugga ska ju såklart även hinna med hästarna. Sillen har inte haft semester förra veckan när jag var borta utan Jeanna har ridit honom och hon har sagt att han har varit jätteduktig så jag längtar verkligen efter att få rida honom i em. Även Donna ska ridas, hon har inte blivit riden när jag har varit borta men Gabbi lovade att tömköra henne så jag hoppas att hon har varit duktig och att hon känns fin idag.



Hoppas ni får en fin vecka!



Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: