Träna, träna, träna

Hej på er! 
Hoppas att ni har en bra torsdag! Jag var uppe tidigt imorse för att hinna gå till gymmet en sväng. Jag sprang på löpbandet i 30 min och det känns verkligen skönt att vara igång med träningen igen efter några lugna veckor över julen. Jag har försökt att träna regelbundet under hösten, både styrka och konditon. Jag tror att det är ett jätteviktigt komplement till ridningen och jag tycker faktiskt att det är väldigt roligt också. 

Nu har jag precis kommit till skolan och strax kommer min kompis Mirielle och vi ska plugga tillsammans ett tag och efter det åker jag till stallet och rider Sillen. Fullt upp men så är det när man både ska hinna med tentaplugg och träna med hästen! 


Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: