Härliga måndag

Hej på er! 
Hoppas att ni har haft en lika bra måndag som jag har. Jag måste säga att jag har börjat gilla måndagr mer och mer. Jag tycker att man känner sig lite extra motiverad och peppad på att ta tag i saker när en ny vecka drar igång. 

Idag har jag varit i skolan mellan 10 och 14. Det var första dagen på en ny kurs som heter speciell patologi. Kursen verkar faktiskt väldigt rolig och intressant och schemat känns väldigt luftigt och det gillar jag ju såklart. Dock verkar det vara väldigt mycket att läsa in så det gäller nog att hänga med och plugga från början om man inte vill att tentan om två månader ska kännas helt övermäktig. 

Efter skolan åkte jag till stallet och tränade för Jeanna. Vi red lite mer programdelar idag och jag är väldigt nöjd med Sillen. Jag tänkte skriva mer om träningen i ett separat inlägg sen.

När jag kom hem från stallet bytte jag om till träningskläder och gick ned till gymmet och sprang 1 mil på löpbandet. Det blev alltså hårdträning för både mig och Sillen idag! ;) nu har jag i alla fall landat i soffan men en kopp te och här kommer jag nog stanna resten av kvällen! Älskar känslan när hästen har gått bra och man själv är helt slut efter ett ordentligt träningspass!

Bilden är från igår när jag och min syster Evelina fixade en riktig lyxfrulle. Så gott och mysigt och jag tror att det är sådana saker man behöver på helgerna för att känna sig sugen på att ta tag i kommande vecka! 


Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: