Första vinsten med Zsa Zsa!

Hej på er! 
Hoppas ni har haft en bra helg. Nu är det måndagmorgon och dags att ta tag i en ny fullspäckad vecka. På fredag får vi sommarlov men innan dess ska vi skriva två tentor och ha en redovisning så det är fullt upp i skolan just nu kan jag lova!

I helgen var jag och Zsa Zsa på Sandö och tävlade och jag måste bara börja med att säga att alla borde få ha en Zsa Zsa! Hon har verkligen ett hjärta av guld och det känns som att hon vill göra allt för sin ryttare. Hon är helt klart en häst i min smak och jag tror väldigt mycket på henne. Helgen ritt resulterade faktiskt i vinst i LA:3 på 67%, hur kul som helst!

Det roligaste på hela dagen var nog ändå prisutdelningen. Izabella hade lovat mig att ta med sig sina papegojor till tävlingen och på prisutdelningen kände jag och Zsa Zsa att vi ville sticka ut lite extra så papegojan Nemo fick följa med och sitta på min axel under ärevarvet! Inte varje dag men rider ärevarv med en papegoja på axeln men det var riktigt kul kan jag lova! Tror att Nemo också tyckte att det var kul att få galoppera runt på min axel så han får helt enkelt börja följa med mig som maskot när jag tävlar! ;)

Jag, Zsa Zsa och Nemo på prisutdelning

Här har vi honom på lite närmare håll

Medan jag bytte om fick han sitta i mattes hår








Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Vad kul att få läsa om Zsa-Zsa och att det går så bra. Jag hade förmånen att få rida henne på Enskede ridskola och jag saknar henne varje dag.

2016-06-02 @ 22:54:09

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: