Sillen 9 år

Tänk hur mycket en häst kan betyda! I tisdags fyllde Sillen hela 9 år och det innebär att han har varit min i lite drygt fyra år nu. Jag kan inte tänka mig hur livet skulle vara utan honom och jag hoppas verkligen att jag kommer ha honom i många år framöver. Vi har gjort så mycket kul tillsammans, dels har han gjort det möjligt för mig att uppleva fantastiska tävlingar så som Falsterbo, breeders, SM och många fler men har också varit en fantastisk vän och tillsammans med honom har jag lärt mig så otroligt mycket!
 
Jag tänkte välja ut några bilder för att sammanfatta vår tid tillsammans och jag märkte att det blev väldigt många men så får det bli helt enkelt.
 
Första bilden på mig och Sillen, december 2011
 
Han slängde av mig så jag fick åka ambulans till sjukhuset men jag kände ändå att det var honom jag ville ha
 
Innan första ridpasset när vi hade tagit hem honom
 
Första träningen för Jeanna
 
Jeanna och Sillen vann 5-års klassen i Strömsholm
 
Jeanna och Sillen på Unghäst-VM
 
Jag och Sillen i stallet hemma i Gävle
 
Sillen i hagen i Gävle
 
Jag och Sillen i Gyttorp som var vår första tävling, vi red två 5-årsklasser och vann båda
 
Sillen har alltid hittat på bus...
 
Sillens första tävling som 6-åring resulterade i två vinster på Brolöten
 
Sillen och jag på nationaldagstävlingarna på störmsholm 2013
 
Falsterbo 2013
 
Charmig häst <3
 
Lotteräng 2013 där vi tävlade med kandar för första gången, vi vann MSV B2 på 70%
 
Flyinge 2013
 
Segerstatävlingarna 2014
 
Man kan inte annat än le när man har Sillen
 
Han är vig iaf ;)
 
Träning hemma i Gävle
 
Jag och Amanda åkte på äventyr i Sunne där vi hade en riktigt lyckad tävlingshelg. Jag lyckade kvala Sillen till Falsterbo som 7-åring
 
Falsterbo 2014
 
Vi hade ett träningsår på Segersta
 
Flyinge 2014
 
Vinst i MSV A
 
Högbo 2014
 
Elittävlingarna i Strömsholm 2015 där vi blev trea i St George på nästan 70%
 
SM 2015, inte vår tävling men vi bröt ihop och kom igen
 
Träning på herfsta
 
Träning i Fågelbro i vintras
 
 


Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: