Annorlunda tisdag

Hej på er! 
Det är ju inte precis varje dag man går runt med en filmkamera efter sig men så har min dag faktiskt sett ut idag. Det är nämligen så att en tjej som pluggar till journalist hörde av sig till mig och frågade om jag ville vara med i hennes examensarbete där hon i en film ska skildra hur det fungerar att både göra en elitsatsning inom ridsporten samtidigt som man pluggar heltid. 

Idag har hon varit med mig i skolan och filmar där och sen åkte hon med till stallet där hon intervjuade mig. Nästa vecka ska hon även filma när jag tränar och även när jag åker till Vällingby för att vara med på en domarkurs. Man är ju inte precis van vid att någon går runt och filmar allt man gör men det har samtidigt varit en väldigt rolig dag och det ska bli spännande att se resultatet. 

Sillen fick gå ett lite lugnare joggingpass idag. Jeanna red honom igår och han var jätteduktig men han blev nog ganska trött så han var värd en lite lugnare dag idag. Imorgon ska Jeanna rida honom igen och jag ska rida Donna. Gabbi tittade lite när jag red henne igår och hon var jättenöjd så det var kul att höra! 





Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: