Chicory på äventyr

De senaste dagarna har min lilla bebis fått vara ute på äventyr. Ylva ringde mig och berättade att han var svullen i höger has och vi bestämde oss för att ta det säkra före det osäkra och åka in och kolla honom. Vi bestämde oss för att åka till Mälarkliniken så jag fick först åka till Örebro och hämta honom och sen var Ylva snäll och följde med mig till kliniken. Det gick jättebra att lasta honom och han stod snällt hela vägen. Det var första gången han åkte själv så det var ju skönt att det gick så bra! 

På kliniken röntgades han och man hittade en lösbenbit i höger has och eftersom vi skulle behöva plocka bort den friröntgade vi honom och vi hittade då en lösbenbit i vänster has också. Han fick därför sova kvar på kliniken och i torsdags opererades han. Allt gick jättebra och i fredags körde jag hem honom till Örebro igen. Nu tar Ylva hand om honom igen och om allt går som vi hoppas kan han springa och leka med kompisarna igen om sex veckor! 







Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: