En vecka med Eve!

Hej på er! 
Här är det fullt upp som vanligt och bloggen blir som alltid lite bortglömd tyvärr. Den här veckan är min syster Evelina här och praor vilket är jättekul. Hon har haft med sig båda sina ponnysar och haft en riktig träningsvecka så nu är både hon och hästarna i toppform. Även min andra syster Frida var här och tränade med sin häst i veckan och även han såg riktigt fin ut så det var kul att se! 

En annan som är riktigt fin är världens bästa Sillen! Han fick skritta några dager efter att John kollade honom förra måndagen och sen skulle jag vara ledig och åk hem så då fick han vila några dagar extra så han vilade totalt i en vecka och sen har vi haft några dagar med lite lugnare jobb och framförallt fokuserar på skritten. Vi har lagt fram bommar som vi ridit över och det känns som att träningen har givit resultat för de senaste dagarna har han skrittat riktigt bra! Igår red Jeanna honom och det var första passet han gick helt fullt och jag vet inte vad jag ska säga men jag har nog aldrig sett honom så fin! Jag satt mest och log och Jeanna var så nöjd med honom så Sillen fick beröm nästan hela tiden. Det är verkligen kul att se sin honom från marken ibland för jag tycker verkligen att han är magisk! 





Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: