Härlig dag i stallet!

Hej på er! 
Hoppas att allt är bra med er och att ni har en bra fredag! Jag skulle egentligen träffat några kompisar ikväll men jag har haft så himla ont i magen idag så jag tillbringar kvällen i soffan istället. 

Idag har jag varit i stallet nästan hela dagen, det är så mysigt att kunna vara i stallet och bara pyssla och mysa utan att känna någon stress. Jag började med att fixa allt till Sillen och träna med honom. Efter det bjöd Alwa på en riktigt lyxig fredagslunch, tack så jättemycket för det! Vi passade även på att baka en fantastisk äppelpaj som vi senare bjöd Jeanna, Alice och Emma på! En riktigt mysig dag helt enkelt! 

Om vi ska komma tillbaka till dagens ridpass så måste jag säga att jag känner mig supernöjd med Sillen! Det är sällan det känns riktigt bra dagen innan tävling men idag gjorde det faktiskt det så vi får hoppas att den känsla stannar kvar imorgon när det är dags för tävling. Jag red igenom lite programdelarna idag och det kändes väldig bra. Han var lite stark i traven till en början men det blev bra efter lite halvhalter. 

Alwa var även snäll och fotade, så bilderna nedan är tagna av henne. Hon tipsade mig även att testa att korta stiglädrena ett hål och det gjorde att jag kom ner mycket bättre i sadeln och då bli ju allt så mycket lättare så det var verkligen toppen! 

















Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: