På plats i Willands

Hej på er!

Igår blev det en tidig morgon för att hinna med lite morgonträning med Jeanna innan vi åkte mot Willands. Sillen gjorde ett riktigt bra träningspass på morgonen och resan ner till Skåne gick jättebra. Det första som hände när vi kom fram var dock att jag började kräkas och fick jätteont i magen. Jag fick gå och lägga mig tidigt och imorse när jag vaknade kändes det i alla fall bättre.

 

Tävlingarna börjar inte förens imorgon så idag har det som tur är varit en ganska lugn dag. Sillen har gått ett träningspass på banan och han kändes mjuk och fin. Nu ska jag åka till stallet igen och ta en kvällspromenad med Sillen. Imorgon startar vi strax efter kl 15 och då måste ni verkligen hålla tummarna för oss!

 

 


Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: