Dags för lite uppdatering

Hej på er!
Förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera men när man är här på Segersta finns det inte så mycket tid över. Jag har ju varit här i snart två veckor och på den tiden har jag nog bara öppnat datorn två gånger. Jag är i stallet hela dagarna och på kvällarna har jag ätit middag tillsammans med några andra tjejer som jobbar här. Jag har helt enkelt inte prioriterat bloggen men nu ska ni få lite uppdatering!
 
Sillen har känts jättefin och det bästa av allt är att han har en så himla positiv attityd och han vill verkligen jobba. Det vi jobbar mest med är att få honom att vänta lite mer för just nu är han så himla het och vill helst springa lite fortare än vad jag vill. I tisdags checkade John honom och han tyckte också att han såg väldigt fräsch ut men vi valde att hjälpa honom lite i högerbak så han har skrittat i tre dagar nu men imorgon ska han gå ett lite lugnare pass och på söndag blir det vanlig träning igen.
 
Utöver Sillen får jag även rida lite på Jeannas hästar vilket såklart är jättekul! Jag lär mig verkligen massor av att rida så mycket olika hästar så jag är verkligen glad att Jeanna låter mig göra det!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad menar du med att "vi valde att hjälpa honom lite i höger bak"?

2014-06-28 @ 15:05:40

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: