Snart är julen här!

Hej på er! Som vanligt var det alldeles för länge sedan jag skrev men så kan det vara! Nu är det bara några dagar kvar till julafton, vilket är lite svårt att förstå. Det känns som att tiden går så fort men det blir väl så när man har fullt upp gissar jag. 

Sedan jag skrev sist har vi hunnit träna en hel del med Sillen och han känns så himla fin! Jag vet att jag nästan alltid skriver om hur fantastisk Sillen är men det blir lätt så när han är så duktig som han är. Ibland känns det nästan lite overkligt att jag har en så fantastisk häst men jag är verkligen så glad och tacksam över att han är min, han är bara bäst. Vi fortsätter att träna på som vanligt och både piaffen och passagen blir bättre och bättre. Han känns förövrigt väldigt fin över lag och han ger verkligen en härligt ridkänsla. I början på veckan red Jeanna honom i två dagar och det är verkligen kul att se honom från marken. 

Igår åkte Jeanna mot Tyskland för att först träna för Patrik och sedan fortsätta till Belgien för att tävla. Detta innebär att jag är själv hemma med resten av hästarna och det är alltid kul. Medan Jeanna är borta får Sillen en lite lugnare veckan för att återhämta sig lite, det är han verkligen väl värd! 

Donna som är en av Gabbis hästar får stå för dagens bild. Donna har precis börjat tränas av Jeanna och jag gillar henne väldigt mycket! 


Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: