Framme i Flyinge!

Det har verkligen varit en lång dag idag men nu står Sillen i sin box och jag ligger i sängen och ska strax sova. Sillen verkar ha tagit den långa resan bra och verkade pigg när jag var ute och gick med honom. 

Vi kom ju fram ganska sent men jag och mamma hade det så lyxigt att Jeanna hade fixat middag till oss, inte helt fel! Vi bor väldigt när tävlingen i en lägenhet som faktiskt är väldigt mysig. Det blir nog en bra vecka! 

Planen för imorgon är att jag ska jobba Sillen på banan på morgonen, ungefär vid 9. Efter det veterinärbesiktar vi och sen kollar vi när Jeanna tävlar Caramelle. Efter det är det dags att ladda för min och Sillens start. Vi startar 14:00, så då får ni hålla tummarna! 




Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: