En helg hos mormor

Nu har det varit lite dåligt med inlägg här på bloggen och så kommer det nog vara några dagar framöver. I helgen har jag varit i Dalarna och hälsat på mormor. Imorgon åker jag till Stockholm över dagen och sen ska jag vara hos en kompis på kvällen och på tisdag är det dags för studenkryssning, fullt upp med andra ord.
 
I fredag var jag i alla fall i fältis och red Sillen. De höll på att förbereda för en tävling så det hände väldigt mycket, traktorer och fyrhjulingar för att nämna något. Sillen var ganska vild när jag ledde honom men när jag red var han jätteduktig och fokuserade på mig nästan hela tiden. Pappa filmade så jag ska ladda upp filmer så fort jag hinner, vilket förmodligen blir i slutet på veckan.
 
Efter att ha haft en ganska hård vecka förra veckan passar det bra för Sillen med några lugnare dagar. Han vilade i lördags och idag skrittade jag ut när jag kom hem. Imorgon får han också vila, det är perfekt med lite återhämtning för honom.
 
Så söt Sillen var när han var bebis!


Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: