Oki dansde hem segern på 80%

Idag har jag varit och tävlat min fina Okidoki i Rånäs och jag är så nöjd med honom. Vädret var ju inte precis det roligaste, regnet fullkomligt vräkte ner. Detta gjorde att banan blev väldigt blöt och ojämn, men med det är ju bara att göra det bästa av situationen. På framridningen kändes Oki jättefin, avslappnad och harmonisk. Även programmet är jag väldigt nöjd med, vi hade ett bra flyt och det ända som inte var på topp var travökningarna, men det är verkligen förståligt med tanke på underlaget. Resultatet blev 80% och en seger! Så himla kul! Vi fick väldigt fina lovord från domarna, som tyckte att det var en väldigt fin ponny som var självbärig med god elastisitet och att han var  mycket väl visad! Eftersom vädret var så dåligt blev det tyvärr inte så mycket bilder.


Kommentarer
Postat av: Tussie

Fin blogg du har (:

2012-07-19 @ 21:08:30
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: