En dag full med shopping

Idag har jag, mamma och Evelina sprungit runt i affärer större del av dagen. Vi har varit i både häst affärer och vanliga affärer och jag har köpt en hel del och jag känner mig riktigt nöjd! Det känns lite onödigt att lägga upp bilder på allt men här kommer iaf en lista på vad jag köpte:

I hästaffärerna:

-En beige piké tröja
-En donut man har för att göra en fin håruppsättning på tävling.
-"Smycken" med bling-bling att pynta uppsättningen med.
-Marinblåa lindor

I vanliga affärerna:

-En klänning från desigual
-En stickad tröja från Bomerang
-En vit blus från Esprit
-En jeansklänning från H&M
-Svarta shorts från H&H
-En svart byxdress från H&M
-Ett blå rutigt linne från H&M
-Flip flop från H&M

På morgonen innan jag åkte var jag även i stallet och red Gandalf. Han var fin idag också, inte riktigt lika fin som igår men ändå väldigt bra, speciellt i traven.

Jag måste också säga att det är jättekul att besökar antalet bara ökar och det är jättekul när ni kommenterar! Jag fick ett önskemål idag om att visa filmer och det kan jag såklart fixa. Det kanske dröjer ett tag, jag åker till Italien nästa vecka och innan det har jag ganska mycket att göra men när jag kommer hem ska jag försöka fixa det! :)




Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: