Äntligen lite uppdatering

Förlåt för den dålig uppdateringen, men jag har inte varit hemma och hästarna har haft lite sommarvila, eller Oki vilar fortfarande men Gandalf har fått börja träna lite smått igen. Jag kom hem i går em efter att först har varit i Italien i en vecka och sen var jag bara hem och vände och åkte sedan vidare till mormor i Dalarna och firade midsommar där. Men nu är jag alltså hemma igen! Jag har haft det jättebra, även fast jag självklart har saknat mina små hästar och att träna med dom. Men jag tror att vilan har varit bra för dom, Gandalf som jag har ridit både igår och idag har nämligen varit riktigt fin! Igår var det skrittarbete som gällde och han var verkligen mjuk och samarbetsvillig. I dag red jag också mest i skritt men jag red även lite trab och galopp, ja vad ska man säga han var sjukt fin! Oki vilar till lördag, då blir det dags för honom också att jobba lite, vilket jag tror att han är taggad på.

 

Jag kan också säga att även om hästarna har vilat har jag tränat en del själv. Jag har sprungit en hel del och i Italien spelade jag även lite tennis. Nu ska jag verkligen hålla igång träningen!



Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: