Dagen

Idag fick jag äntligen sovmorgon. Josse sov hos mig och bäda behövde sova ut! Hon åkte hem vid hav ett och då åkte jag till stallet. Jag red ut med Gandalf tillsammans med Frida och Almiro. Jag red med graman och tränade på tempoväxlingar. Gandalf var verkligen jättefin, superlydig och kunde verkligen samla sig jättefint. 



Sen åkte jag till Siggesta och red dressyr  med Oki. Han ver fin, men inte lika fin som han har vrit de senaste gångerna. Jag red mycket lösgörande och red igenom LC:1. Det gick jättebra! Skulle också testa att rida i nya sadeln för att vara säker på att vi skulle ha kvar den. Eftersom den är ny fick jag bara rida lite med den, så jag började med att rida med den gamla sadeln sen när jag bytt till den nya sadeln började han gå sämre. Så vi har bestämt att inte ha kvar den, vi ska byta den mot en Harry Dabbs på onsdag och testa hur den känns.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Röösli dressyrsadlar har jag hört är jättebra! :P

2011-02-21 @ 09:53:48
URL: http://angelicabexander.blogg.se/

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Text: